Vakantiewoningen in Bomal-sur-Ourthe

Logo L'Orée de Bomal

L'Orée de Bomal
Vakantiewoningen
Erkenning L'Orťe de Bomal

FAQ

Print

1.

Hoe kan ik zien of een bepaalde woning nog vrij is?

 

Bij de Beschikbaarheid heeft u een Kalender per maand. De data die bezet zijn worden aangegeven in het rood. De beschikbare data zijn groen.
Aankomstdagen:

  • Weekend: enkel op vrijdag
  • Week: op vrijdag
  • Midweek: op maandag
  • 2.

    Kan ik de duur van mijn verblijf wijzigen?

     

    Wanneer u de duur van uw verblijf wenst te verlengen kan u eerst even kijken in de "Kalender" of deze periode nog vrij is. Bij eventuele vragen kan u ook steeds een aanvraag doen via de website.

    3.

    Kan ik extra personen meebrengen?

     

    Geen probleem! Bij elke woningbeschrijving staat het maximum aantal slaapplaatsen aangegeven. Zo lang dit maximum aantal niet wordt overschreden is het geen probleem om met meer mensen te komen. Het enige dat wij u vragen is om het ons voor aankomst te laten weten.

    4.

    Kan ik informatie en details afdrukken van de website ?

     

    Ja zeker, geen enkel probleem. Per bladzijde staat er een printertje. U klikt deze gewoon aan en de pagina wordt afgedrukt.

    5.

    Waarvoor moet ik een borg betalen?

     

    Dit bedrag dient voor eventuele schade te vergoeden. Indien na controle blijkt dat er niets gebroken of beschadigd werd, wordt deze borg u terugbetaald binnen de 3 weken.

    6.

    Mag er gerookt worden?

     

    De woningen zijn allen rookvrij. Het staat u natuurlijk vrij buiten een sigaretje op te steken, maar wij vragen u wel dit veilig te doen en zeker geen sigarettenpeuken of lucifers zo maar in de tuin te gooien. In de zomer geeft dit brandgevaar en ook voor het milieu is dit niet okť.

    7.

    Mag ik mijn huisdier meenemen?

      Spijtig genoeg niet en dit om hygiŽnische redenen. Sommige mensen hebben allergieŽn en om die reden is er ook nergens vasttapijt aanwezig.

    8.

    Wat gebeurt er als ik iets kapot maak in de vakantiewoning?

     

    Indien het om iets kleins gaat zoals bijv. een lamp, geeft u het dan a.u.b. door aan de conciŽrge op het moment van vertrek. In het geval iets groots, zoals bijv. de vaatwasser, stuk gaat vragen wij u meteen contact op te nemen met de conciŽrge zodat de herstelling geregeld kan worden.

    9.

    Is er internetverbinding aanwezig?

      Ja, in elke woning is er draadloos internet aanwezig.

    10.

    Wat is voorzien aan keukenmateriaal?

     

    Dit vindt u bij de beschrijving van elke woning. Er is zelfs een aparte pagina met alle voorziene keukenmaterialen.

    11.

    Wat mag ik zeker niet vergeten?

     
  • Kruiden voor de keuken
  • Per bed : Laken (90x200 cm) - Kussensloop (60x60 cm) - Dekbedovertrek (140x200 cm)
  • Badlinnen
  • Keukenhanddoeken
  • Vaatdoek en sponsjes
  • Afwas detergent
  • Tabletten voor vaatwasser
  • Aanmaakblokjes houtkachel
  • WC papier
  • Lucifers
  • Filterzakjes voor koffie apparaat
  • Bakpapier voor de ovenplaten (dit bespaart u extra werk voor de schoonmaak)
  • Eventuele geneesmiddelen
  • 12.

    Wat als ik lakens of handdoeken vergeten ben?

     

    Geen enkel probleem ! Er bevinden zich enkele lakenpakketten en handdoekenpakketten in de woning. U kan deze gewoon openen en gebruiken. Indien er niet voldoende sets zijn, geef dan gewoon een seintje naar de conciŽrge. Zijn telefoonnummer is vermeld in de informatiemap. Bij het verlaten van de woning laat u deze gewoon achter in de woning. De verrekening hiervan gebeurt enkel bij gebruik.

    13.

    Moet ik bij het vertrek de woning schoonmaken?

     

    Neen, het volstaat dat u de woning netjes opruimt. Bij de beschrijving van elke woning vindt u het bedrag van de eindschoonmaak. Wij verkiezen om deze door onze diensten te laten gebeuren zodat iedere logť het verlof met een goed gevoel kan beginnen. Er zullen wel schoonmaakbenodigdheden in de woning aanwezig zijn zodat indien er een ongelukje gebeurt, u wel even een dweil kan gebruiken.

    14.

    Wat moet ik doen wanneer er geen elektriciteit is?

     

    Eerst en vooral controleert of de hoofdschakelaar die zich naast de voordeur bevindt op ON staat. Wanneer dit het geval is controleert u of er geen zekering gesprongen is in de zekeringkast bevindt zich in de bergruimte. Indien er geen zekeringen gesprongen zijn, check dan even of er in de andere woningen elektriciteit aanwezig is. Zo ja neemt u contact op met de conciŽrge.

    15.

    Moet ik het afval sorteren?

     

    Neen, sorteren hoeft niet. Er bevinden zich vuilniszakken in de woning die u in de private container deponeert. De sleutel van de container bevindt zich in de bergruimte naast de zekeringkast. Wij vragen u wel de container opnieuw af te sluiten.

    16.

    Wie kan mij helpen bij eventuele vragen?

     

    In de woning hebben wij alvast voor jullie een inkijkmap klaargelegd met alle praktische en nuttige tips. In de keuken is er voor de keukentoestellen een beknopte handleiding aanwezig. Op zaterdagmorgen komt ook de conciŽrge bij u langs om alle nodige informatie te geven. Bij hem kan u ook terecht over attracties en bezienswaardigheden.

    Heeft u een vraag? - Tel: +32 (0)15 71.16.51 - GSM: +32 (0)471 06.01.06 - info@vakantiesardennen.be - sitemap